loading...
تفریح کن
EMPERATOOR بازدید : 28 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
چگونگی ایجاد تررک صورت در فتوشاپ

در این آموزش بسیار زیبا قصد داریم ترک خوردن صورت را به شما عزیران بیاموزیم. این آموزش بسیار زیبا و پر کاربرد است و فقط به یک تکستچر زیبا احتیاج داریم. در این آموزش نیز با ما همراه باشید


گام اول:

عکس مرد را در فتوشاپ باز کنید پس از آن تکستچر را نیز روی صورت مرد قرار دهید. درصدتاری opacity این لایه را روی 80% قرار دهید.

 

چگونگی ایجاد تررک صورت در فتوشاپ

 

 

گام دوم:

Blending mode این لایه را روی Multiply قرار دهید و کلید ترکیبی ctrl+t را بفشارید و بر درون کادر باز شده کلیک راست کنید و گزینه warp را انتخاب کنید و با دراگ گوشه های آن همانند تصویر زیر آنرا فیکس صورت کنید.

 

چگونگی ایجاد تررک صورت در فتوشاپ

 

گام سوم:

دوباره تکستچر را وارد کرده و blebding mode آنرا روی Multiply قرار دهید و با پاک کن eraser قسمت های روی صورت را پاک کنید و فقط قسمت های روی گردن را بگذارید باقی بماند.

 

 

چگونگی ایجاد تررک صورت در فتوشاپ

 

گام چهارم:

حالا بر روی لایه تکستچر دوم کلید ctrl+e را بفشارید تا با هم ترکیب شوند. سپس با ابزارهای dodge tool و burn tool بر روی قسمت های ترک خورده بکشید تا کمی تیرگی ها و روشنایی های روی آن طبیعی تر جلوه کند.

 

چگونگی ایجاد تررک صورت در فتوشاپ

 

گام پنجم:

بر روی لایه صورت برگشته و با یکی از ابزارهای انتخاب Lasso Tool دور صورت مرد را انتخاب کنید و یک لایه جدید بسازید ctrl+shift+n و آنرا با رنگ شماره 331e01 پر کنید و با ابزار پاک کن روی چشم های آنرا پاک کنید بعد از این کارها کلید ctrl+d را بفشارید تا از حالت انتخاب خارج شود.

حالا blending mode این لایه را روی color قرار دهید.

چگونگی ایجاد تررک صورت در فتوشاپ

 

گام ششم:

حالا بر روی لایه مرد ابزار Rectangular Marquee Tool را انتخاب کنید و Feather آنرا روی 100 پیکسل قرار دهید و همانند تصویر زیر آنرا اعمال کنید.

 

چگونگی ایجاد تررک صورت در فتوشاپ

 

گام هفتم:

حالا کلید ctrl+u را بفشارید و آنرا همانند تصویر زیر تنظیم کنید و در آخر کلید ctrl+d را بفشارید تا از حالت انتخاب خارج شود.

 

چگونگی ایجاد تررک صورت در فتوشاپ


کار ما به اتمام رسید

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید

 

چگونگی ایجاد تررک صورت در فتوشاپ


EMPERATOOR بازدید : 35 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از ویروس‌ها و کرم‌های کامپیوتری، بدین صورت عمل می‌کنند که پس از فعال شدن در سیستم قربانی، یک نسخه از خود را در کلیه فولدرهای کاربر کپی می‌کنند و در نتیجه به سرعت تکثیر می‌شوند. این نوع تکثیر همگانی از شگردهای معمول ویروس‌ها برای انتشار گسترده است. به این صورت که کافی است کاربر یک فولدر را از روی هارددیسک کامپیوتر خود کپی کرده و در یک سیستم دیگر وارد کند، ناخواسته سیستم دیگر نیز آلوده به این ویروس خواهد شد. در این ترفند قصد داریم چنین تکثیری را به شما آموزش دهیم. به این صورت که با یک حرکت ساده، می‌توانید یک فایل را در کلیه فولدرهای یک درایو از کامپیوتر کپی کنید. امیدواریم از این ترفند استفاده‌ای سالم داشته باشید.

برای این کار:
فرض می‌کنیم یک فایل به نام Tarfandestan.txt در اختیار داریم و قصد داریم این فایل را در کلیه پوشه‌های یک درایو کپی کنیم.
پیش از هر کاری فایل مورد نظر را که در اینجا Tarfandestan.txt است را در درایو C کپی میکنیم (در همان ریشه درایو C).
سپس برنامه Notepad ویندوز را اجرا نمایید. برای این کار از منوی Start به All Programs و سپس Accessories بروید و بر روی Notepad کلیک کنید.
حال کد زیر را عیناً در محیط Notepad وارد کنید:

for /r \ %%a in (Tarfandestan.txt) do copy "c:\Tarfandestan.txt" %%a

دقت کنید در کد فوق به جای Tarfandestan.txt نام فایل مورد نظر خود را به طور کامل جایگزین نمایید. همچنین حتماً نیازی نیست نیست فایل را در درایو C کپی کنید، می‌توانید در همین قطعه کد، آدرس محل ذخیره فایل را به جای درایو C وارد کنید.
پس از این کار، از منوی File بر روی Save as کلیک کنید. سپس فایل را با نام دلخواه و پسوند bat. و در درایوی که قصد دارید فایل مورد نظر را در کلیه پوشه‌های آن تکثیر کنید، ذخیره نمایید.
به عنوان مثال (ترفندستان) اگر قصد داریم درایو D را از فایل مورد نظر پر کنیم، نام فایل را Worm.bat قرار می‌دهیم و آن را در درایو D ذخیره میکنیم.
اکنون تنها کاری که لازم است بکنیم این است که به درایو D برویم و فایل Worm.bat را اجرا کنیم. با اجرای این فایل تکثیر فایل Tarfandestan.txt در کلیه فولدرهای موجود در درایو D شروع می‌شود.
دقت کنید این کار به سیستم شما آسیب نمی‌زند، بلکه فقط و فقط باعث کپی شدن یک فایل خاص در کلیه فولدرهای درایو مذبور می‌گردد.

با کمی دستکاری این کد می‌توانید کارهای پیچیده‌تری نیز صورت دهید.

EMPERATOOR بازدید : 29 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

یکی از قابلیتهایی که در ویندوز XP وجود دارد قابلیت گزارش خطا یا Error Reporting است. به این شکل که پس از این که یک برنامه یا سرویس در ویندوز دچار مشکل میشود و به طور غیر طبیعی بسته میشود پیغام خطایی مبنی بر جزئیات این مشکل بر روی صفحه پدیدار میشود. با ترفندی ساده میتوانید این موضوع را غیرفعال کنید.
بدین منظور:
از منوی Start وارد Control Panel شوید.
سپس بر روی System دوبار کلیک کنید.
در پنجره به تب Advanced رفته و بر روی دکمه Error Reporting کلیک کنید.
حالا در پنجره کوچک جدید ، Disable error reporting را انتخاب کنید.
تمامی پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

EMPERATOOR بازدید : 110 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر شما نیز اهل دانلود فایل در اینترنت باشید حتماً با واژه‌هایی نظیر تورنت و بیت‌تورنت آشنا هستید. بیت‌تورنت یک پروتکل به اشتراک گذاری فایل سریع است که روز‌به‌روز در حال توسعه و گسترش است. تورنت نیز فایل‌های مخصوص این سیستم هستند که توسط کلاینت بیت‌تورنت فراخوانی می‌شود. (اطلاعات بیشتر و تفصیلی در این زمینه در اینجا معروف‌ترین و محبوب‌ترین کلاینت بیت‌تورنت نرم افزار µTorrent است که مخصوص کلیه نسخه‌های ویندوز طراحی شده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی بازی مخفی شده در نرم افزار µTorrent بپردازیم. این بازی همان بازی معروف و قدیمی Tetris یا آجرچینی است که به طور جالبی در درون این نرم افزار گنجانده شده است.

برای یافتن این بازی مخفی:
نرم افزار µTorrent (هر نسخه ای) را اجرا کنید.
از منوی Help بر روی About µTorrent کلیک کنید.
پس از (ترفندستان) باز شدن پنجره کوچک About µTorrent، از طریق کیبورد، کلیدهای ترکیبی Ctrl+T را به شکل همزمان بزنید.
خواهید دید که در همان محیط، بازی Tetris یا آجرچینی پدیدار می‌شود.
در این بازی شما با تکمیل هر خط امتیاز کسب می‌کنید. جهت تغییر حالت دادن قطعات نیز می‌توانید از کلیدهای جهت دار کیبورد استفاده کنید.

برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار رایگان و کم حجم µTorrent به سایت سازنده به نشانی http://www.utorrent.com مراجعه نمایید.

EMPERATOOR بازدید : 25 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

به عقیده بسیاری از کاربران ویندوز ویستا ، باریکه ویندوز یا همان Sidebar موجود در دسکتاپ ، بعد از مدتی جذابیت ظاهری خود را از دست داده و تنها به عامل مضری برای هدر دادن رم سیستم تبدیل میشود. اگر شما نیز این عقیده را دارید و به Sidebar ویندوز ویستا علاقه ای ندارید به سادگی میتوانید آن را حذف کنید. هم اکنون به معرفی ترفند این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:

روی قسمتی از Sidebar راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید.
سپس تیک گزینه Start Sidebar when Windows starts را بردارید و OK کرده و خارج شوید.
مجدد روی Sidebar راست کلیک کرده و Exit را انتخاب کنید.
با این کار پس از رستارت سیستم هم دیگر خبری از Sidebar نخواهد بود.

لازم به ذکر است اگر پس از این کار پشیمان شدید و دلتان برای Sidebar تنگ شد ، به سادگی میتوانید آن را بازیابی کنید:
بر روی منوی Start کلیک کنید و به Control Panel بروید.
بر روی (ترفندستان) Appearance an Personalization کلیک کنید.
سپس وارد Windows Sidebar Properties شوید.
تیک گزینه Start Sidebar when Windows starts را مجدد بزنید.
با این مسیر ، هم میتوان Sidebar را فعال کرد و هم غیر فعال نمود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 431
  • بازدید ماه : 1,022
  • بازدید سال : 8,164
  • بازدید کلی : 80,956
  • کدهای اختصاصی