loading...
تفریح کن
EMPERATOOR بازدید : 30 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

س‌پالماس که مسعود شجاعي بازيکن ايراني را در اختيار گرفته است، شب گذشته در هفته چهارم ليگ اسپانيا برابر نومانسيا به ميدان رفت و در پايان در حالي که مسعود شجاعي را در بين 18 بازيکن خود نداشت به تساوي يک بر يک رسيد.

تک گل لاس پالماس را در اين ديدار آله‌مان دقيقه 86 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

 

EMPERATOOR بازدید : 29 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
باشگاه رئال مادريد سال مالي خود در فصل 13-2012 را با در‌آمدي معادل 520.9 ميليون يورو به پايان رسانده است که اين رقم بار ديگر جايگاه سفيدپوشان پايتخت اسپانيا را به عنوان قدرتمندترين سازمان ورزشي دنيا تثبيت مي‌کند.

به گزارش خبرگزاري تسنيم و به نقل از روزنامه مارکا چاپ اسپانيا، وساي باشگاه رئال مادريد از رشد 1.3 درصدي درآمد سال مالي اخير آنها نسبت به سال قبل از آن خبر داده‌اند و اين بدان معنا است که کهکشاني‌ها براي دومين سال متوالي در‌آمدي بالغ بر 500 ميليون يورو داشته‌اند. اين در حالي است که سود خالص اين باشگاه در سال مالي اخير به رقم 36.9 ميليون يورو رسيده است.

قرار است آمار و ارقام مربوط به جزئيات در‌‌‌آمدهاي رئال مادريد 22 سپتامبر (31 شهريور) توسط مقامات اين باشگاه رسماً اعلام شود. رئال مادريد سال مالي جديد خود در فصل 14-2013 را در حالي آغاز کرده است که در بازار نقل‌وانتقالات رقمي نزديک به 180 ميليون يورو براي خريد ستارگاني همچون گرث بيل از تاتنهام و ايسکو از مالاگا هزينه کرده‌ است.

 

EMPERATOOR بازدید : 36 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

زلاتان ابراهيموويچ در کتاب شرح حال جديد خود بار ديگر به انتقاد از پپ گوارديولا پرداخته و مدعي شده است که اين مربي اسپانيايي در زمان حضورش در بارسلونا او را قرباني و بازي‌اش را نابوده کرده است. ايبرا نه تنها از پپ بلکه از هم‌تيمي‌هاي پيشين‌اش در بارسلونا همچون مسي، ژاوي و اينيستا نيز انتقاد کرده و رفتار آنها را در تقابل با گوارديولا به رفتار عده‌اي بچه مدرسه‌اي تشبيه کرده است.

به گزارش تسنيم و به نقل از روزنامه مارکاي اسپانيا، ابراهيموويچ در شرح حال خود نوشته است: اول صبح که مرا مي‌ديد، حتي صبح بخير هم نمي‌گفت و دريغ از يک کلمه مکالمه. هر کاري مي‌کرد تا در چشم‌هاي من نگاه نکند. هرگز طاقت نمي‌آورد که در يک اتاق با من باشد.

ايبرا در ادامه در خصوص فلسفه بازي بارسلونا، اظهار داشت: شيوه بازي بارسلونا تا حدودي شبيه آژاکسي بود که بازيکنانش تازه از مدرسه فوتبال بيرون آمده بودند. هيچ يک از بازيکنان بارسلونا مانند فوق ستاره‌هاي واقعي عمل نمي‌کردند که اين چيز عجيبي بود. مسي، ژاوي و اينيستا و تمام اعضاي باند آنها مانند بچه مدرسه‌اي‌ها رفتار مي‌کردند. بهترين فوتباليست‌هاي دنيا آنجا ايستاده بودند در حالي که سرهاي‌شان افتاده بود و من دليلش را نمي‌دانستم. خنده‌دار بود.

ستاره پيشين ميلان خاطرنشان کرد: ياد مي‌آيد يکي از هم‌تيمي‌هايم به من گفت:« زلاتان! مثل اين است که بارسلونا يک فراري خريده و دارد آن را مانند يک فيات مي‌راند». وقتي با خودم فکر کردم ديدم که او راست مي‌گويد و اين تشبيه مناسبي است.

ابراهيموويچ پيش از ترک کالچو براي پيوستن به بارسلونا يک فصل زير نظر ژوزه مورينيو در اينتر کار کرد. او اعتراف کرد هرچقدر که از پپ گوارديولا متنفر بوده به رقيب پرتغالي او، ژوزه مورينيو علاقه داشته است. وي بيان کرد: مورينيو از آن دسته افرادي بود که من حاضر بودم برايش بميرم. او 2 برابر بقيه سخت کار مي‌کند. زندگي و نفس کشيدن او، در 24 ساعت و 7 روز هفته براي فوتبال بود. من هرگز مربي با دانشي که مورينيو از تيم‌هاي حريف دارد نديده‌ام. او حتي سايز کفش دروازه سوم تيم حريف را هم مي‌دانست!

EMPERATOOR بازدید : 28 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

اين دروازه بان 35 ساله در بيش از 430 بازي درون دروازه بينکونري قرار گرفته و در سال 2001 با قراردادي 51 ميليون يورويي از پارما به يوونتوس پيوسته. حالا او اعلام کرده که برنامه اي براي پيوستن به تيمي ديگر قبل از خداحافظي از دنياي فوتبال ندارد.

بعد از برد 0-1 تيم ملي ايتاليا مقابل بلغارستان از سري بازيهاي مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 در قاره اروپا، بوفون به خبرنگاران گفت:« فوتبالم را در يوونتوس به پايان خواهم برد؛ تا زماني که آنها از من خسته نشوند، بعيد مي دانم که از يوونتوس جدا شوم.»

به گزارش گل، بوفون درآناليز بازي تيمش مقابل بلغارستان و عملکرد خودش در اين بازي گفت:« نمي دانم که کدام مهارم دراين بازي، سخت ترين مهار بود. از نظر سختي کار بايد بگويم که مهارهايم دراين بازي شباهت زيادي به هم داشتند. من خوشحالم ولي بعيد مي دانم که اين اولين بار در 135 بازي ملي ام بوده باشد که عملکرد خوبي نشان داده ام.»

بوفون در صورتي که در بازي سه شنبه شب تيم ملي ايتاليا مقابل جمهوري چک در ترکيب آتزوري قرار بگيرد به رکورد 136 بازي ملي کاناوارا خواهد رسيد. حالا بوفون اعلام کرده که از اين بابت احساس غرور مي کند:« اميدوارم که سه شنبه شب، شب جشن همه باشد. شرايط شايد براي من رضايت بخش باشد ولي اين بازي به شرطي برايم لذت بخش است که بتوانيم مجوز صعود به جام جهاني را کسب کنيم.»

EMPERATOOR بازدید : 29 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

کارلو آنچلوتي مطمئن است که ترکيبي پيدا خواهد کرد که دو نفر از بزرگ‌ترين ستاره‌هايش يعني کريستيانو رونالدو و گرت بيل در کنار هم بدرخشند.

به نقل از فارس،وي در گفت‌و‌گويي با سايت يوفا اظهار داشت: روي سيستمي کار مي‌کنيم که بيشترين کار را از رونالدو و بيل بکشد. بازيکنان خوب بايد جايي بازي کنند که احساس راحتي داشته باشند.

وي ادامه داد: بيل بازيکن بسيار سرعتي است و مي‌تواند از اين مزيت استفاده کند. علاوه بر اين کنترل توپ و شوت‌هاي بسيار خوبي دارد. او بازيکني استثنايي است. مطمئنم که کارش را عالي انجام خواهد داد.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: بازيکنان بسيار جنگنده هستند و ترکيب متعادلي داريم. مخلوط بسيار خوبي از تجربه و کيفيت و بازيکناني با روحيه بالا داريم. تيم بسيار خوبي داريم؛ از آن تيم‌هايي که براي فوتبال خوب بازي کردن بسيار مناسب هستند. رئال مادريد هميشه برندي از فوتبال را به نمايش مي‌گذارد که با تاريخچه و سنتش جور دربيايد.

آنچلوتي اضافه کرد: کارواخال مدافع راست خوبي است. به علاوه دو بازيکن جوان اسپانيايي به خدمت گرفتيم؛ ايسکو و ايارامندي که هر دو تجربه بازي در لاليگا و بازي‌هاي ملي را دارند. ايسکو در ليگ قهرمانان هم بازي کرده است.

EMPERATOOR بازدید : 35 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
با وجود اينکه در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستاني به باشگاه رم براي فروش دانيله دروسي، هافبک ملي‌پوش اين تيم پيشنهاداتي شد ولي اين تيم به تمامي درخواست‌ها پاسخ منفي داد و بازيکن باتجربه خود را حفظ کرد.

به گزارش تسنيم،دروسي با يادآوري چگونگي حضورش در تيم رم گفت: نخستين تجربه‌ام در تيم اولم يعني اوستيا مار خيلي بااهميت بود. شايد سطح آن باشگاه خيلي بالا نبود ولي در آنجا خيلي خوشحال بودم. وقتي که 9 سالم بود باشگاه رم به سراغم آمد ولي نمي‌خواستم به اين تيم بپيوندم چون با دوستانم در اوستيا مار خوش بودم! در نهايت در 11 يا 12 سالگي بود که پيراهن جالوروسي را به تن کردم. هنوز هم در منطقه اوستيا زندگي مي‌کنم و احترام خاصي براي اين ناحيه قائل هستم.

وي افزود: به مرور زمان بود که توانستم به تيم اصلي رم راه پيدا کنم. روز اولي که به رم آمدم فوق‌العاده بود و به نظرم تنها تفاوت بين رم و اوستيا امکانات، پيراهن و کفش‌هاي ورزشي بود. ورود به رم مثل اين بود که وارد دنياي متفاوتي از فوتبال شدم.

ديويد مويس تمايل زيادي براي به خدمت گرفت دروسي داشت ولي باشگاه رم نه تنها پيشنهاد 12 ميليون پوندي منچستريونايتد را رد کرد بلکه آب پاکي را روي دست اين باشگاه ليگ برتري ريخت و اعلام کرد به هيچ‌وجه دانيله را نمي‌فروشد.
EMPERATOOR بازدید : 38 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

شب پيروزي 3 بر صفر تيم ملي آلمان برابر اتريش، براي ستاره کهنه‌کار ژرمن‌ها به ياد ماندني شد. ميروسلاو کلوزه در جريان پيروزي 3 بر صفر کشورش که جايگاه آن را در صدر جدول گروه C تثبيت کرد، نخستين گل بازي را در دقيقه 33 به ثمر رساند تا شمار گل‌هاي ملي خود را به عدد 68 رسانده و از اين حيث با گرد مولر، اسطوره دهه 70 فوتبال آلمان به عنوان زننده بيشترين تعداد گل ملي برابر شود.

به گزارش تسنيم،کلوزه در حالي در يکصدوبيست‌ونهمين بازي ملي‌اش، شصت‌وهشتمين گل خود را به ثمر رساند و با مولر برابر شد که مهاجم پيشين ژرمن‌ها براي ثبت اين تعداد گل تنها به 62 بازي ملي نياز داشت، چيزي تقريباً نصف بازي‌هاي ملي کلوزه. مولر آخرين گل خود را در فينال جام جهاني 1974 (بازي که ژرمن‌ها در آن هلند را 2 بر يک شکست دادند و قهرمان شدند) به ثمر رساند.

پس از بازي برابر اتريش، ميروسلاو کلوزه با وجود برابر شدن با رکورد مولر، مقايسه خود با اسطوره فوتبال کشور را نادرست دانست، در ورزشگاه آليانتس آره‌ناي شهر مونيخ گفت: اين رکورد براي من بي‌نهايت ارزشمند است اما من از شما (خبرنگاران) مي‌خواهم که مرا در همان سطحي که گرد مولر بود قرار ندهيد. مقايسه من با او يک مزاح محض است. هيچکس نمي‌تواند مولر را از لحاظ کارهايي که براي تيم ملي آلمان انجام داده با شخصي ديگر مقايسه کند. مولر بي‌نظير بود. تعداد گل‌هايش و تعداد بازي‌هايش همگي بي‌نظير بودند.

بازي بعدي تيم ملي آلمان، سه‌شنبه اين هفته در خانه تيم جزاير فارو است.

EMPERATOOR بازدید : 28 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
تيم ملي اروگوئه شب گذشته در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل به مصاف تيم ملي پرو رفت و موفق شد اين تيم را با 2 گل لوئيز سوارز، شکست دهد. مهاجم تيم ليورپول گل اول خود را در اين بازي از روي پنالتي که خودش آن را براي اروگوئه به دست آورد، به ثمر رساند، هرچند در تصاوير تلويزيوني مشخص شد حرکتي که مدافع پرو روي او انجام داده خطا نبود و داور فريب تمارض سوارز را خورده است.

به گزارش تسنيم،سوارز نه تنها با فريب داور توانست براي تيم ملي کشور پنالتي بگيرد، بلکه در صحنه‌اي ديگر که با يوتون برخورد کرد آنچنان خودش را به زمين انداخت که داور را متقاعد کند، مستقيماً به بازيکن پرو کارت قرمز نشان داده و حريف را 10 نفره کند.

اين مسئله سبب شد سرجيو مارکاريان، سرمربي تيم ملي پرو به شدت به انتقاد از پاتريسيو لوستائو، داور بازي بپردازد. وي اظهار داشت: من نهايت تلاشم را انجام مي‌دهم تا مطمئن شوم که اين داور در جام جهاني جايي نخواهد داشت، چون شرمم مي‌آيد بگويم که چه قضاوتي در اين بازي داشت. کاري که يوتون انجام داد احمقانه بود. من صحنه‌هاي بدتر از اين را هم ديده‌ام، صحنه‌هايي مثل ضربه زدن بازيکنان با آرنج و شيطنت‌هاي مداوم آنها را که بازيکنان حريف را عصبي مي‌کنند اما اين کارها هيچ جريمه‌اي براي آنها در پي ندارد.

لوئيز سوارز يکي از بدسابقه‌ترين بازيکنان تاريخ فوتبال در زمينه تمارض است. البته کارنامه انضباطي او در کل تعريفي ندارد و آخرين مورد آن هم حرکت عجيبي و غريبي بود که فصل گذشته در جريان بازي ليورپول و چلسي با گاز گرفتن بازوي برانيسلاو ايوانوويچ، انجام داد و به سبب آن 10 جلسه محروم شد.

پرو با قبول شکست برابر اروگوئه 5 امتياز از آبي‌پوشان آمريکاي جنوبي که در جدول مرحله مقدماتي جام جهاني در اين منطقه در رده پنجم قرار دارند، فاصله گرفت و شانس‌اش براي صعود به جام جهاني کمتر شد.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 496
  • بازدید ماه : 1,087
  • بازدید سال : 8,229
  • بازدید کلی : 81,021
  • کدهای اختصاصی