loading...
تفریح کن
EMPERATOOR بازدید : 34 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

چند قورباغه از جنگلی عبور می کردند که ناگهان دو تا از آنها به داخل گودال عمیقی افتادند.

بقیه قورباغه ها در کنار گودال جمع شدند و وقتی دیدند که گودال چقدر عمیق است به دو قورباغه دیگر گفتند: که دیگر چاره ای نیست شما به زودی خواهید مرد.

دو قورباغه این حرفها را نشنیده گرفتند و با تمام توانشان کوشیدند که از گودال بیرون بپرند. اما قورباغه های دیگر مدام می گفتند: که دست از تلاش بردارند چون نمی توانند از گودال خارج شوند و خیلی زود خواهند مرد. بالاخره یکی از دو قورباغه تسلیم گفته های دیگر قورباغه ها شد و دست از تلاش برداشت. سر انجام به داخل گودال پرت شد و مرد.

اما قورباغه دیگر با تمام توان برای بیرون آمدن از گودال تلاش می کرد. هر چه بقیه قورباغه ها فریاد میزدند که تلاش بیشتر فایده ای ندارد او مصمم تر می شد تا اینکه بالاخره از گودال خارج شد. وقتی بیرون آمد. بقیه قورباغه ها از او پرسیدند: مگر تو حرفهای ما را نمی شنیدی؟

معلوم شد که قورباغه ناشنواست. در واقع او در تمام مدت فکر می کرد که دیگران او را تشویق می کنند.

EMPERATOOR بازدید : 33 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
مجيد جلالي در مورد پيروزي تراکتور‌سازي مقابل صباي قم و رسيدن به رده سوم جدول اظهار داشت: در فوتبال اگر بخواهيد در راه مشخص و با برنامه‌اي حرکت کنيد زمان در کار شما تعيين‌کننده مي‌شود. کار با برنامه‌اي را دنبال مي کنيم و اثرات آن در گذشت زمان نمايان مي‌شود. در بازي با صبا پس از چند هفته که از بخش حمله راضي نبوديم اين بار خوب کار کرديم. منظور از بخش حمله فقط مهاجمان نيست بلکه کل تيم در کار حمله و دفاع حضور دارند. ما در بخش دفاع و بازيگرداني خوب بوديم اما در بخش حمله کمي مشکل داشتيم که با تمريناتي که انجام داديم اين بار در بخش حمله هم بهتر بوديم هرچند که موقعيت‌هاي زيادي را از دست داديم اما زدن سه گل بسيار خوب است. آن هم مقابل صبايي که فوتبال بسيار بسيار با کيفيتي را از خود ارائه مي دهد.

به گزارش فارس ، وي در مورد استفاده از بازيکنان جوان و اينکه فرشاد احمد‌زاده توانست گلزني کند عنوان کرد: او بازيکن بااستعدادي است. احمد‌زاده جوان خوبي است که توانست از موقعيت خود استفاده کند.

جلالي در مورد اينکه امسال برخي تيم‌ها مثل پرسپوليس، داماش و تراکتور‌سازي از بازيکنان جوان استفاده مي‌کنند اظهار داشت: حتما اين موضوع مي‌تواند به فوتبال ما کمک کند. مربيان ما بايد به اين بينش برسند که از بازيکنان جوان استفاده کنند. شايد در مقاطعي مربي ضرر کند اما در نهايت آن باشگاه تيم و کل فوتبال سود خواهند برد.

سرمربي تراکتور‌سازي در مورد وضعيت مصدومان تيمش و اينکه اين روزها نسبت به اول فصل مصدومان کمتري دارند خاطرنشان کرد: در اوايل فصل 9 بازيکن ما شايد دچار مصدوميت شده اما اکنون اين تعداد به حدود 4 بازيکن رسيده که مطمئنا اين مسئله به ما کمک مي‌کند و روي نيمکت نفرات بيشتري را خواهيم داشت.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا حضور در رتبه سوم جدول فشارها را از روي تراکتور‌سازي کم کرده است عنوان کرد: به هر حال ما آن زمان هم نبايد به اين فشارها توجه مي‌کرديم و اکنون نيز نبايد اين کار را بکنيم. بايد با اين فضا خو بگيريم. به هر حال اين فشارها در فوتبال وجود دارد و به عنوان يک مربي تمام فکر و ذهنمان را بايد متمرکز به بازي کنيم.

جلالي در مورد وضعيت علي کريمي خاطرنشان کرد: علي کريمي مشکلي ندارد و مي‌‌تواند بازي کند.

سرمربي تراکتور‌سازي در مورد اينکه آيا بازيکن خارجي جديدي براي تست به تمرين اين تيم مي‌آيد گفت: ما در صدد هستيم تا يکي دو بازيکن جديد جذب کنيم. با باشگاه اين موضوع را مطرح کرديم و قصد انجام چنين کاري را داريم.

وي در مورد اينکه اين روزها انتقادات زيادي به عدم جذابيت دربي پايتخت مي‌شود خاطرنشان کرد: اول از همه بايد به خودمان اعتراض کنيم. مسبب چنين وضعيتي بازيکن و مربي نيستند وقتي فضاي بازي را به شکلي مي‌کنيم که باخت فاجعه با مرگ تلقي مي‌شود کسي روي جان خودش ريسک نمي‌کند. مربيان و بازيکنان بر اين باور هستند همان‌هايي که معتقدند دربي کيفيت ندارد فضا را آنقدر سنگين کردند که چنين شرايطي به وجود بيايد. ديدگاه حاکم در فوتبال ايران مي‌گويد پيروز شوي خوب هستي اما اگر باختي بد مي‌شوي. حتي اگر ببازي به شخصيت تو هم احترام نمي‌گذارند چه برسد موضوع فني که هر کس مي‌تواند محتاط باشد. با اين ديدگاه نبايد انتظار بازي باکيفيتي داشت.

جلالي افزود: صباي قم از ما شکست خورد اما فوتبالي که من از آنها ديدم نشان مي‌داد يکي از باکيفيت‌ترين تيم‌هاي ليگ‌ هستند. صبا فوتبال بسيار خوبي ارائه کرد اما چه کسي به آن توجه مي‌کند؟ همينکه آنها باختند مي‌گويند خوب نيستند. حال اگر تيمي با يک اوت دستي و يا يک ضربه کاشته پيروز شود همه تحسين مي‌کنند. محتوا را ديگر کسي در نظر نمي‌گيرد و کاري به آن ندارد. ديگر دعواي کيفيت نبايد داشته باشد اگر همين پرسپوليس يا استقلال يک گل مي‌زد آن تيمي که برده بود تيم برتر لقب مي‌گرفت و آن تيمي که باخته بود برايش زندگي تيره و تار مي‌شد حتي اگر اين تيم با يک اوت دستي به گل مي‌رسيد. اين نوع کيفيت بازي برآيند ديدگاهي است که خودمان به وجود آورديم.

 

EMPERATOOR بازدید : 28 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
محمد فرامرزي در مورد شرايط سپاهان گفت:‌ الحمدلله شرايط تيم خوب است، ديروز بازيکنان جوان تيم ريکاوري کردند و تمرينات از امروز آغاز مي‌شود خودمان را آماده مي‌کنيم تا ديدار مقابل استقلال نتيجه بگيرد.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه در مقابل راه‌آهن به تساوي بدون گل رسيده‌اند، عنوان کرد: در اين مسابقه بازيکنان ما عملکرد خوبي داشتند و در اکثر بازي کنترل توپ و ميدان در دست‌هاي ما بود متاسفانه تو‌پ‌هايمان به گل تبديل نمي‌شد و بدشانس بوديم. مقابل راه‌آهن يکي از بازي‌هايي بود که در اکثر دقايق توپ و ميدان در تصرف کامل ما بود اما متاسفانه تنها يک امتياز گرفتيم.

سرپرست سپاهان در مورد اينکه گفته مي‌شود باشگاه نفت تهران و راه‌آهن خواهان جذب مجتبي جباري بوده‌اند، اظهار داشت: در مورد جباري در حال حاضر خبر رسمي دريافت نکردم،‌در مورد اين بازيکن عليرضا رحيمي تصميم‌گيري مي‌‌کند اما هيچ کدام از مواردي که مي‌‌گوئيد مطرح نبوده و نمي‌دانم اين صحبت‌ها از کجا مي‌آيد.

فرامرزي در مورد اينکه مربي بدنساز سپاهان از سوي عليرضا رحيمي اخراج شده است، گفت: اصلا بحث اخراج در ميان نبوده، مديرعامل تيم صحبتي را با لوکا انجام داد و هيچ مشکلي نبود و گفت امروز در تمرينات حاضر مي‌شود و به کار خود ادامه مي‌دهد.

وي در پاسخ به اين سؤال که شايعه شده زلاتکو کرانچار قهر کرده و به فرانسه سفر کرده است، اظهار داشت: اصلا موضوع قهر در ميان نبوده، کرانچار 10 روز پيش سفر خود را هماهنگ کرد تا براي ديدار با خانواده و انجام برخي کارهاي شخصي به فرانسه رفت. او امشب نيز طبق هماهنگي‌هايي که از قبل انجام شده است به ايران باز مي‌گردد.

سرپرست سپاهان در مورد وضعيت محرم نويدکيا گفت: نويدکيا پس از بازگشت از آلمان به طور مرتب زيرنظر گروه پزشکي کارهاي فيزيوتراپي خود را انجام مي‌دهد فکر نمي‌کنم اين بازيکن تا سه چهار هفته آينده به بازي‌هاي ما برسد و به احتمال فراوان او از دور برگشت مي‌تواند براي ما بازي کند.

فرامرزي در مورد ديدار مقابل استقلال خوزستان تاکيد کرد:‌ تيم‌هايي که از تيم يک به تيم برتر مي‌آيند بسيار غير قابل پيش‌بيني هستند و فراز و نشيب‌ زيادي دارند، تجربه نشان داده مقابل اين تيم‌ها کار بسيار سخت است و همانطور که مقابل گسترش فولاد بازي آساني نداشتيم اين مسابقه نيز راحت نخواهد بود، البته ما سپاهان هستيم و تلاش مي‌کنيم که برنده شويم.

وي در پايان گفت: از هواداران مي‌خواهم صبور باشند در ابتداي فصل هميشه عملکرد تيم دچار فرازونشيب‌هايي مي‌شود اما به زودي به جايگاه خودمان باز مي‌گرديم.

 

EMPERATOOR بازدید : 32 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
بيست گلزن ملي فوتبال جهان از حيث درصد گل در بازي معرفي شدند که پل نيلسون مهاجم سابق دانمارکي با درصد 1.37 گل به ازاي هر بازي در بازي‌هاي ملي در صدر اين فهرست قرار دارد و علي دايي با 0.61 درصد در جاي نهم قرار گرفته است.

به گزارش ايسنا ، فهرست 20 گلزن برتر ملي جهان از حيث درصد گل در هر بازي به شرح زير است.

1- پل نيلسون (دانمارک)

اين مهاجم دانمارکي در اوايل قرن بيستم يکي از بهترين مهاجمان دانمارک بود. بازنشتگي اين بازيکن با آغاز جام جهاني همزمان شد به طوري که تنها 3 سال پس از خداحافظي اين بازيکن ، جام جهاني 1930 آغاز شد تا نيلسن دانمارکي نتواند در جام جهاني بازي کند. البته يان دال توماسون نيز مثل نيلسون 52 گل ملي دارد با اين تفاوت که توماسون اين کار را در 112 بازي انجام داده است و نيلسون در 38 مسابقه.

بازي: 38 بازي

گل :‌ 52 گل

درصد گل :‌ 1.37

2- اسون ريدل (سوئد)

بين سال‌هاي 1923 تا 1932 در 9 سال بازي براي تيم ملي سوئد موفق به 9 بار هت‌تريک شد. او در بازي‌هاي المپيک نيز براي تيم ملي سوئد گلزني کرده است.

بازي : 43 بازي

گل :‌ 49 گل

درصد گل :‌ 1.14

3- گرد مولر (آلمان غربي)

بمب‌افکن آلمان‌ها در دهه 70 موفق شد با گلزني‌هاي خود قهرماني اروپا در سال 1972 و قهرماني جام جهاني در سال 1974 را براي کشورش به دست اورد.

بازي : 62 بازي

گل : 68 گل

درصد گل :1.09

4- فرانس پوشکاش (مجارستان)

او يک مهاجم تکرار نشدني براي کشورش بود که در سال 1954 موفق شد نائب قهرمان جام جهاني شود و دو سال قبل از آن نيز هنرنمايي پوشکاش باعث شد تا مجارستان به قهرماني در رسته فوتبال المپيک 1952 دست يابد.

بازي‌: 85 بازي

گل : 84 گل

درصد گل : 0.99

5- کونيشيگه کاماموتو (ژاپن)

اولين استعداد تاريخ فوتبال ژاپن همين مهاجم بود که در سال‌هايي که فوتبال اين کشور تيمي ناشناخته در سطح جهان بود او يک تنه جور گل زدن در خط حمله ژاپن را در سالهاي 1964 تا 1977 به دوش مي‌کشيد.

بازي : 84 بازي

گل : 80 گل

درصد گل : 0.95

6- پله (برزيل)

بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان که 3 قهرماني در جام جهاني را در کارنامه خود دارد از سال 1958 تا 1970 در تيم ملي کشورش درخشيد و براي هميشه يک سمبل فوتبال باقي خواهد ماند.

بازي: 92 بازي

گل : 77 گل

درصد گل: 0.84

7- لوئيجي ريوا (ايتاليا)

او گلزن ايتاليا در ديدار نهايي جام ملت‌هاي اروپا 1958 بود . اين مهاجم اکنون در تيم مربيان فوتبال ايتاليا فعاليت مي‌کند اما روزگاري يکي از بهترين مهاجمان کشورش بود.

بازي: 42 بازي

گل : 35 گل

درصد گل: 0.83

8- چان سيو کي (هنگ‌کنگ)

مهاجم هنک‌کنگي که روزگاري مد نظر باشگاه تاتنهام قرار داشت فقط 18 گلش را برابر گوام به ثمر رسانده است. هر چند اگر هنک کنگ اکنون چنين مهاجمي را در ترکيب خود داشت بعيد نبود که يکي از تيم‌هاي جام جهاني 2014 باشد.

بازي: 46 بازي

گل : 34 گل

درصد گل: 0.74

9 – علي دايي (ايران)

دايي در طول 13 سال بازي ملي براي ايران موفق شد 149 بار با پيراهن کشورش به ميدان برود. او با 109 گل ملي بيشترين تعداد گل را در بين مهاجمان جهان در پرونده دارد.

بازي: 149 بازي

گل : 109 گل

درصد گل: 0.73

10- يورگن يووه (نروژ)

بين‌سال‌هاي 1928 تا 1937 او بي وقفه براي تيم ملي کشورش گلزني مي کرد جالب است که اين بازيکن مهاجم نبوده و در پست‌هاي مختلفي از جمله دفاع براي کشورش به ميدان رفته است.

بازي: 45 بازي

گل: 33 گل

درصد گل: 0.73

11- گادفري چيتالو (زامبيا)

مهاجي زامبيايي که گفته مي‌شد بيشتر از ليونل مسي در يک سال گل زده است. او يکي از بهترين مهاجمان آفريقايي در دهه 70 بود.

بازي: 108 بازي

گل : 78 گل

درصد: 0.72

12- گابريل باتيستوتا (آرژانتين)

درخشش باتي گل در تيم ملي آرژانتين پس از دوران باشکوه مارادونا آغاز شد. اما اين بازيکن درجام جهاني 2002 نتوانست درخشش خوبي با آرژانتين در تيم ملي کشورش داشته باشد.

13- فيل يانگ‌هازبند (فيليپين)

محصول آکادمي چلسي يک مهاجم بزرگ براي کشورش بود.

بازي: 50 بازي

گل: 33 گل

درصد گل: 0.66

14- داور شوکر (کرواسي)

با 6 گلي که براي کشورش در جام جهاني به ثمر رساند موفق شد کفش طلا را بدست آورد.

بازي: 69 بازي

گل: 45 گل

درصد گل: 0.65

15- ديديه دروگبا (ساحل‌عاج)

درباره اين مهاجم چيزي نيايد گفت زيرا همه ارزش‌هاي او را به تازگي ديدند که موفق شد همراه چلسي ليگ قهرمانان اروپا را فتح کند و در جام جهاني تيز براي کشورش گلزني کند.

بازي:‌ 96 بازي

گل: 61 گل

درصد گل: 0.64

16- ولادزميرز لوبانسکي (لهستان)

5 بار همراه کشورش موفق شده است در بازي‌هاي ملي هت‌تريک کند.

بازي: 75 بازي

گل: 48 گل

درصد : 0.64

17 – رشيد ياکيني (نيجريه)

بهترين گلزن تاريخ نيجريه که اولين گل کشورش را در جام جهاني 1994 به ثمر رساند. خيلي از فوتبالدوستان خوشحالي اين بازيکن پس از آن گل به بلغارستان را به خوبي به ياد دارند.

بازي: 58 بازي

گل : 37 گل

درصد: 0.64

18- دمين موري (استراليا)

مهاجم استراليا بين سال‌هاي 1992 تا 2002 يک مهاجم قدرتمند براي کشورش بود.

بازي: 45 بازي

گل : 29 گل

درصد : 0.64

19- دميتار برباتوف (بلغارستان)

مهاجم قدرتمند بلغاري که در تيم‌هاي زيادي در ليگ برتر انگليس بازي کرده است.

بازي: 78 بازي

گل : 48 گل

درصد: 0.62

20- استرن جان (ترينيداد و توباگو)

او در تيم‌هاي باشگاهي زياد نمايش خوبي نداشت اما در تيم ملي کشورش نمايش بسيار خوبي از خود ارائه داد.

بازي: 115 بازي

گل: 70 گل

درصد : 0.61
EMPERATOOR بازدید : 41 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

گسترش فولاد تبريز اگرچه اولين سال حضورش را در ليگ برتر مي‌گذراند اما تا همين هفته هشتمنشان داده که براي پيک‌نيک به مسابقات نيامده است. رسول خطيبي و تيم جوانش که تا اينجا خوب کار کرده‌اند اين هفته حريف بزرگي بنام پرسپوليس را در مقابل دارند. پديده‌هاي آبي‌پوش تبريز براي اولين بار به ورزشگاه آزادي مي‌روند اما به عنوان تنها تيمي که بيرون از خانه‌اش شکست نخورده مي‌توانند اعتماد به نفس خوبي داشته باشند.

رسول خطيبي در گفتگو با گل از برنامه‌هاي تيمش براي اين بازي بزرگ مي‌گويد.

تا اينجا به اهداف خود رسيده‌ايم

ما اين فصل را با اين هدف آغاز کرده‌ايم که در جمع 10تيم باشيم و تا به حال نيز به هدف خود رسيده‌ايم. البته جايگاه فعلي و با شرايط فوق ما را راضي نمي‌کند. به فکر جايگاه بهتري هستيم و 2بازيکن خارجي را نيز جذب خواهيم کرد تا در ادامه به مشکلي بر نخوريم. اين هدف براي سال اول است و براي سال آينده آسيايي شدن را هدف‌گذاري کرده‌ايم و تيمي محکم‌تر خواهيم بست و البته باز هم تمايل‌مان بيشتر به سمت بازيکنان بومي و جوان خواهد بود.

مشکلاتي براي هفته اول پيش‌بيني شد ولي خوب بوديم

ما پيش‌بيني کرده بوديم که در ابتداي فصل شايد به مشکل بخوريم و دليل آن مي‌تواند جوان و بي‌تجربه بودن بازيکنان باشد، چون خيلي از آن‌ها ليگ بر‌تر را نديده بودند ولي با اين حال مقابل استقلال خوب بازي کرديم ولي هميشه بازي خوب امتيازي ندارد. بعد از آن هم مقابل تراکتور خوب بوديم و مقابل سپاهان هم عالي شديم و اين روند ادامه دارد. بايد بازيکنان من به خودباوري برسند تا ما بتوانيم اين روند رو به رشد را ادامه دهيم و خواهيم داد. همان‌طور که هفته‌هاي اول امتياز از دست داديم و خود را نباختيم و به خود باور داشتيم و البته مشکلي در خط دفاعي داشتيم که روي اين موضوع نيز کار کرده‌ايم و هم از نظر فني و هم از نظر روحي رواني روي بازيکنان کار شده است و بعد از ديدار با داماش بهتر شده‌ايم.

بايرامي تنها پديده ما نيست / 3سال روي اين بازيکنان کار کرده‌ام

من از جوانان‌مان انتظار پديده شدن را داشتم و دارم و الان که بايرامي شده پديده ليگ تنها پديده ما نخواهد بود. ما بازيکناني داريم که خود را نشان خواهد داد چون 3سال روي اين بازيکنان کار کرده‌ام و اين ثمره اعتماد و اعتقاد من است. اکثر بازيکنان از ماشين‌سازي در کنارم بوده‌اند و کمتريم انتظارم از آن‌ها پديده شدن است. نريمان، مهرداد، کامدار، آقايي، عليرضا و ميثم نقي‌زاده و... چقدر اسم ببرم؟ اين‌ها همه پديده هستند و خواهند بود. بازيکنان غيربومي خوبي هم داريم. اين‌ها نه تنها پديده خواهند بود بلکه آينده تيم ملي و فوتبال آذربايجان هستند و آن‌ها را تاريخ‌ساز خواهيد ديد.

در شان ليگ بر‌تر و باشگاه نبود که مربي بازيکن باشم

در ليگ يک مربي-بازيکن بودم ولي در ليگ بر‌تر و در‌‌ همان هفته‌هاي ابتدايي فهميدم که کلاس کاري فرق دارد و نمي‌توانم هم بازيکن باشم و هم مربي. ربطي به کنفرانس نداشت، چون که الان هم در کنفرانس شرکت نمي‌کنم. نمي‌توانستم فشار هر دو را تحمل کنم و شايد اگر بازيکن بودم مي‌توانستم ادامه دهم و موفق باشم ولي در کنار مسئوليت مربيگري فشار زياد شد. از طرفي ديدم که اين کار من به کلاس ليگ بر‌تر و باشگاه و خودم نمي‌آيد تا تصميم گرفتم که ديگر بازي نکنم و روي مربيگري و بازيکن‌سازي تمرکز کنم و اين‌که عنوان شود فشاري بر وارد شده است اشتباه است، من غير از خدا از کسي نمي‌ترسم و حتي به خانواده خود نيز باج نمي‌دهم.

چيواري بهترين بازيکن خارجي ايران است

چيواري يکي از بهترين بازيکنان ليگ بر‌تر خواهد بود و اين که تا به حال کمتر به او بازي رسيده براي اين است که زماني به گسترش پيوست که فقط يک هفته از پايان مسابقات تيم قبلي گذشته بود و ما هفته‌هاي ابتدايي را به او ريکاوري داديم تا از نظر بدني بازسازي شود. از هفته‌هاي آينده به او بازي خواهيم داد و مطمئن باشيد که يکي از مهره‌هاي اصلي ما خواهد بود و به او اعتقاد دارم و اگر غير از اين بود جذبش نمي‌کرديم.

بهتر است از يادگار برويم

اگر هواداران و فوتبال دوستان تبريز بيايند و حمايت کنند يادگار بهتر است ولي ما استقبال مورد قبولي نداشتيم و شايد با انتقال بازي‌هاي گسترش به زمين بنيان‌ديزل، هواداران بتوانند با مشکل کمتري به استاديوم بيايند و حمايت کنند. در کل تلاش ما براي راحتي حمل و نقل هواداران است و دوست داريم مردم استقبال کنند.

اين بازي «پيش برد» بازي با پرسپوليس بود

تيم استقلال خوزستان را آناليز کرده بوديم و با برنامه و براي کسب سه امتياز به ميدان رفتيم و ممنونم از بازيکنان که تمام تلاش خود را به کار بردند ولي شاهد بوديد استقلال اهواز مقابل ما فوتبال بازي نکرد و 90دقيقه در 18قدم خود به دفاع پرداخت و زيبايي فوتبال را نابود کرد. حريفان وقتي در يادگار به مصاف تراکتور و فولاد مي‌آيند، مي‌ترسند و فوتبال بسته و مرده‌اي را به نمايش مي‌گذارند و اين يعني نابودي فوتبال زيبا. در ‌‌نهايت يک امتياز را به دست آورديم و اين يک امتياز را بعد از سوت پايان اين ديدار فراموش مي‌کنيم و به ديدار با پرسپوليس و 3 امتياز فکر مي‌کنيم.

من تشويق و حمايت نمي‌خواهم، به آينده آذربايجان بها دهيد

نمي‌دانم چگونه اين موضوع را مطرح کنم؛ شايد اگر يک تماشاگر فوتبال آذربايجان بودم راحت‌تر صحبت مي‌کردم و حتما براي حمايت از گسترشي که آينده فوتبال آذربايجان را خواهد ساخت به استاديوم مي‌رفتم. ما تيم جواني داريم که خوب کار کرده است و اگر حمايت شود اين جوانان انگيزه خواهند گرفت و عالي خواهند بود. همين جوانان هستند که آينده فوتبال آذربايجان را بيمه خواهند کرد و هر ترک زباني وظيفه دارد به خاطر جوانان آذربايجان و آينده فوتبالش از اين تيم حمايت کند. من انتظار ندارم رسول را تشويق کنند و انتظاري ندارم ولي جوانان آذربايجان به حمايت مردم آذربايجان نياز دارند تا خودنمايي کنند. قطعا اين ملت آذربايجان که در غيرت و تعصب شهره هستند در ديدار با پرسپوليس نيز ما را تنها نخواهند گذاشت و رگ ترک خود را نشان خواهند داد تا در آزادي پرسپوليس را شکست دهيم و باعث افتخار آذربايجان شويم.

 

EMPERATOOR بازدید : 29 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
رضا حقيقي در حاشيه تمرين اين تيم پس از داربي اظهار کرد: پرسپوليس اکثر بازي‌هاي اين فصل را خوب بازي کرده بود اما به دليل شرايط خاص داربي اين تيم نتوانست بازي خودش را ارائه کند و ترس از باخت نيز سبب شده بود بازيکنان ما با ترس بازي کنند.

به نقل از ايسنا، او با اشاره به شرايط خاص داربي افزود: ديدار دو تيم پرسپوليس و استقلال داراي شرايط خاصي است نمي‌شود فقط درباره اين بازي نظر داد. اميدوارم شرايط عوض شود و بتوانيم نتايج بهتري را کسب کنيم.
EMPERATOOR بازدید : 27 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 اين مسوولان باشگاه که خواست نامش فاش نشود، گفت: مذاکراتي با ياوري صورت گرفته و او نيز موافقت خود را براي هدايت تيم فجر اعلام کرده است .

به گزارش ايرنا، خبرهاي رسيده از کرمان حاکي است ياوري امروز عصر استعفاي خود را به مسوولان باشگاه مس کرمان اعلام کرده است.

پس از قبول استعفاي غلام پيرواني از سوي هيات مديره باشگاه فجر، نام هايي همچون پرويز مظلومي، تقوي و صمد مرفاوي براي مربيگري تيم فجر در رسانه ها مطرح شدند.

در همين رابطه با پرويز مظلومي که گفته مي شد در شيراز حضور دارد نيز تماس گرفتيم و او نيز اين خبر را تکذيب کرد و گفت : اين موضوع صحيح نيست و مسوولان فجربا من هيچ تماسي نداشته و اکنون هم در تهران حضور دارم و او هم تاييد کرد که ياوري مورد نظر باشگاه فجر است.

 

EMPERATOOR بازدید : 30 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
آرش برهاني در ابتداي تمرين استقلال در مورد ديدار هفته نهم استقلال مقابل ذوب‌آهن،‌گفت: ذوب‌آهن تيم خوبي که کادر فني با دانشي دارد پس از پشت سر گذاشتن يک بازي سخت در اصفهان کار مشکلي داريم و بايد براي جبران به ميدان برويم.

به گزارش فارس، وي افزود: با توجه به اينکه در بازي قبلي امتيازات مفتي را از دست داديم بايد براي جبران به ميدان برويم تا با کسب 3 امتياز جزو مدعيان شويم.

مهاجم تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه چرا دربي جذاب نبود، خاطرنشان کرد:‌اين دربي با ساير بازي‌ها متفاوت بود، با خطاهاي زيادي که بازيکنان آنها روي ما کردند وقت بسيار زيادي از ما گرفته شد و بازي خيلي زشت بود. هافبک‌هاي ما چون بازيکنان پرسپوليس توپ‌هاي بلند مي‌زدند تمام فکر و ذکرشان اين بود که توپ‌ها را روي جمع کردن توپ‌ها بود. پرسپوليس خيلي متفاوت بازي مي‌کرد و فکر نمي‌کرديم آنها اينچنين بازي کنند. اگر بازي را کمي جدي‌تر مي‌گرفتيم مي‌توانستيم بهتر از اين کار کنيم. با توجه به اينکه پرسپوليس چند سالي است که شرايط خوبي ندارد، اين دربي زيبا نشد.

مهاجم تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه آيا براي نباختن آمده بودند و اينکه گفته مي‌شود امير قلعه‌نويي مي‌خواهد رکورد نباختن‌هاي خود را در دربي حفظ کند، اظهار داشت:‌ دو تيم آمده بودند ببرند و کسي دنبال مساوي نبود. ما اصلا فکر حفظ رکورد نيستيم. با توجه به اينکه پرسپوليس چندين سال است نتوانست نتيجه بگيرد و حتي جزو 5 تيم اول ليگ باشد، بچه‌هاي ما مثل دربي‌هاي گذشته روي آنها حساب باز نکردند و فکر مي‌کردند بازي معمولي دارد. اگر انگيزه ديدار مقابل صبا و راه‌آهن را داشتيم مطمئن دربي را مي‌برديم.

وي در مورد اينکه آيا اگر هوادار بود از دربي رضايت داشت، خاطرنشان کرد:‌ واقعا ناراحت مي‌شدم با توجه به اينکه دو تيم ستاره‌هاي زيادي دارند، شايد بايد بازي بهتري مي‌شد. اگر پرسپوليس به آن شکل بازي نمي‌کرد همه چيز درست مي‌شد.

مهاجم تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه پس لرزه دربي 77 چيست، تاکيد کرد: من که پس لرزه‌اي نديدم و اينکه تماشاگران راضي نبودند و فاصله دو تيم اينقدر زياد شده است شايد پس لرزه آن باشد.

وي در پايان گفت:‌ اسم پرسپوليس بزرگ است، اين تيم چند سال است که نتيجه نگرفته است و نمي‌تواند جزو مدعي‌ها باشد و مي‌بينيد که چه شرايطي دارد البته با آمدن دايي شايد شرايط اين تيم بهتر شود و در نيم فصل دوم دربي زيباتري را مشاهد کنيم.

 

EMPERATOOR بازدید : 37 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين استقلال در جمع خبرنگاران گفت: برنده واقعي دربي تماشاگران ما و گروه داوري بودند و کساني که زحمت مي‌کشند تا اين مسابقه را برگزار کنند اما هيچ اسمي از آنها نيست.

به نقل از فارس، وي در مورد ديدار هفته آينده مقابل ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن يک مربي حرفه‌اي دارد و در سه ديدار اخيرش دو برد و يک باخت داشته است که نشان مي‌دهد روند اين تيم رو به جلو است. شرايط ما ايده‌آل نيست، يکي از مشکلات مهم مسائل مالي است. خيلي از بازيکنان ما 6-7 ماه است که دريافتي نداشته‌اند. کادر فني هم همينطور.

وي ادامه داد: دوست دارم مشکلات زودتر حل شود بازيکنان ما تلاش و ايثار مي‌کنند و فقط 6-7نفر هستند که مبلغي پول گرفته‌اند اما يکسري از بازيکنان هم پولي نگرفته‌اند. فتح‌الله‌زاده و هيئت‌مديره تلاش مي‌کنند تا مشکلات حل شود. طبق مصوبه مجلس ساليانه 7-8 ميليارد بايد به استقلال پول داده شود اما نگاه ملي به استقلال نمي‌شود. اکنون کسي که براي ما بليت رزرو کرده مي‌گويد اگر پول ندهيد اين بليت‌ها کنسل مي‌شود، استقلال واقعاً مظلوم است.

قلعه‌نويي تصريح کرد: از رقم‌هاي آنچناني صحبت مي‌شود ولي وقتي دريافتي نباشد اين رقم‌ها فايده‌اي ندارد بازيکنان ما به خاطر استقلال و مردم تلاش مي‌کنند.

سرمربي استقلال در مورد مصدومان خود در بازي با ذوب‌آهن گفت: خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده و سياوش اکبرپور را قطعاً نداريم، پژمان منتظري هم سه اخطاره است. شايد جمشيديان را هم نداشته باشيم. ذوب‌آهن مربي خوبي دارد تيم‌ها مقابل استقلال و پرسپوليس انگيزه بسيار زيادي دارند و بازي آنها مقابل استقلال و پرسپوليس با ساير تيم‌ها فرق مي‌کند.

سرمربي استقلال در مورد اينکه نظرش در مورد دربي 77 چيست، گفت: من و همکارانم فيلم بازي را دو سه بار ديديم براي ما طبيعي بود که آنگونه بازي کنيم زيرا دو بازيکن کليدي خود را از دست داده بوديم در نيمه اول هم سياوش اکبرپور را از دست داديم. در واقع سه بازيکن اصلي خود را نداشتيم اکبرپور، حيدري و بيک‌زاده غايب بودند اما پرسپوليس تمام بازيکنانش را داشت ضمن اينکه خلعتبري هم به اين تيم اضافه شده بود. با اين حال من از بازي استقلال در دربي راضي‌ام ما دو سه موقعيت خوب گل‌زني داشتيم.

وي تصريح کرد: دو سه بار فيلم را ديديم گردش توپ ما خوب بود و اگر قرار بود اين بازي برنده داشته باشد اين تيم ما بود که بايد برنده مي‌شد. زيرا موقعيت‌هاي گل‌زني ما بيشتر بود و آنها دو شوت از راه دور زدند که در چارچوب هم نبود.

قلعه‌نويي در مورد تلاش براي حفظ رکوردش که برخي از آن سخن مي‌گويند گفت: گردش توپ ما در دربي خوب بود تعويض‌هايمان رو به جلو بود. اينگونه نبود که يک مهاجم بيرون بياوريم و به جايش مدافع به ميدان بفرستيم. بيشتر از پرسپوليس کرنر زديم ما چهار کرنر زديم، آنها سه کرنر، آنها بيشتر از ما کارت زرد گرفتند و ما بهتر بوديم. سر جواد نکونام موقعيت مجيدي و ساموئل هم موقعيت‌هاي خوب ما بود من براي اينکه حرف و حديث‌ها تمام شود با سه مهاجم تيم را به ميدان فرستادم اما اين حکايت همان داروخانه است.

سرمربي استقلال تصريح کرد: تيم ما در مجموع بد نبود البته دو بازيکن ما در حد و اندازه خودشان نبودند که اجازه بدهيد اسم آنها را نياورم.

وي در مورد بازي فرهاد مجيدي گفت: از بازي فرهاد راضي‌ام او خوب بازي کرد البته در بازي‌هاي حساس اگر از لحظات استفاده کنيد مي‌توانيد نتيجه را تغيير بدهيد.

 

تعداد صفحات : 79

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 1,083
  • بازدید سال : 8,225
  • بازدید کلی : 81,017
  • کدهای اختصاصی